EUROVISION 2K17


Pozdrav svima!
Već ste svi dobro upoznati sa činjenicom da je bila Eurovizija, Eurosong, kako god. Ove godine sam i ja odlučila popratiti finale jer polufinala nisam stigla, pa tako imam i neke svoje utiske i sa ovogodišnjeg natjecanja koje se održalo u Kijevu, Ukrajini.


Pošto nisam gledala polufinala, ali veselila sam se prilici da odgledam spotove predstavnika na YouTube-u.
Ove godine u 1. i 2. finalu bile su 18 zemalja, a u direktan prolaz su dobile kao i uvijek Italija, Francuska, Španjolska, Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo i zemlja domaćin Eurovizije Ukrajina. Iskreno, svaka zemlja je super i svi su uložili puno truda u svoje pjesme, ali stvarno ne razumijem zašto se te zemlje odvajaju od onih koje dolaze u polufinale. Smatram da se na takvim nekakvim europskim natjecanjima ne bi trebala raditi razlika između zemalja nego da se održi ravnopravnost i najbolji neka uđu u finale. Zar to ne bi bilo pošteno?
Uglavnom, to je neko moje mišljenje o Euroviziji danas, danas nije nešto što je nekad bila, ali sve zemlje su dakle top.


Moram pohvaliti pobjednika natjecanja Salvadora Sobrala iz Portugala, kako su komentatori rekli "Ušao je neprimjećen i ostao zapamćen." i to je doista istina. Iako nije on taj kome sam se nadala da će pobjediti stvarno je ostavio trag na ovogodišnjoj Euroviziji.
Dala sam si oduška i poslušala sve zemlje i njihove pjesme na YouTubu, a i neke ću definitivno prokomentirati.


Švedska mi se jako svidjela, ne samo po pjevaču nego i po stilu na koji pjeva pjesmu, stvarno je fantastična i slobodno mogu reći da mi je jedna od omiljenih. Albanija se također predivno predstavila, ali na žalost nisu ušli u finale. Pjesma je predivna baš kao i Lindita čija pjesma i je. Crna Gora me baš iznenadila svojom pjesmom, očekivala sam nešto ni sama ne znam objasniti, ali zapravo je puno puno bolje i mogu reći da me iznenadila, pjesma mi je vrh i zaista mi je žao što nisu ušli u finale. Prvi puta kada sam čula pjesmu od Demy iz Grčke sam se zaljubila u nju, stvarno pjesma mi je predobra i mislim da ju je puno bolje odpjevala u finalu nego što je pjesma na YouTube-u sa spotom. Srbija se također predivno predstavila pjesmom In Too Deep i zaista mi je žao što nije prošla u finale, nekako mi je ova pjesma bila jedna od top favorita. Austrija me također oduševila, Nathan je odpjevao super i pjesma je baš no sad. Kada sam u najavi pjesme čula da će predstavnici Rumunjske "jodlati" mislila sam sama u sebi "Koje smeće za Eurosong", ali eto prevarila sam se, pjesma me oduševila iako nije taj tip koji ja slušam, stvarno je cool i super su pjevali. Također mi se jako sviđa pjesma zemlje San Marino, pjesma je baš vedra i za zabavu ali jednostavno nije prošla, šteta. Prije finala sam saznala za Kristijana Kostovaiz Bugarske i kada sam pročitala da super pjeva morala sam to poslušati u finalu i zaista, dečko je toliko talentiran da mu zaista čestitam na super drugom mjestu, stvarno je zaslužio. 
Što se tiče Hrvatske, preponosna sam Jacquesom, zaista je briljirao na pozornici i super je kombinirao različite stilove pjevanja. Iako su svi Hrvati očekivali pobjedu Hrvatske na ovogodišnjem Eurosongu ipak se ispostavilo da pobjedu još malo trebamo pričekati. Jacques je zauzeo super 13. mjesto, zlatnu sredinu i koliko sam čula u intervijuima jako je ponosan na sebe :)


Zaista sam oduševljena ovogodišnjim Eurosongom i jedva čekam i sljedeću godinu :)
Jeste li vi pratili Eurosong? Tko je vaš favorit?





P.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

IDEJE ZA PLANER

ZAŠTO MORAŠ UŽIVATI U LJETU?