LJETO INSPIRIRANO CITATIMA


Pozdrav svima!
Za današnji post sam odlučila potražiti neke idealne citate za ovo ljeto. Tražila sam one kojima mogu odmah vidjeti i autora tako da se nadam da ćete uživati :)
...


"U dubini zime sam napokon shvatio da u meni postoji nepobjedivo ljeto." - Albert Camus


"Suze radosnice su poput ljetnih kišnih kapi probijenih sunčevim zrakama." - Hosea Ballou


"Ljudi ne primjećuju da li je ljeto ili je zima kada su sretni." - Anton Čehov


"Bio je jedan od onih dana kad sunce isijava vrućinu, a vjetar puše hladnoću; kada je ljeto na suncu, a zima u hladu." - Charles Dickens


"Bilo je to predivno ljetno jutro u kome se činilo da ništa ne može krenuti kako ne treba" - Gilbert Chesterton.


"Kada sam shvatila kako radi moj roštilj, bio je to poseban trenutak. Otkrila sam da je ljeto sasvim poseban doživljaj kada znaš roštiljati." - Taylor Swift


"Suze su ljetni pljusak za dušu." - Alfred Austin


"Mi ne možemo spriječiti ljeto ili zimu da dođu. Ne možemo spriječiti proljeće ili jesen ili ih učiniti drugačijim u osnosu na to kakvi su u biti. Međutim, možemo izabrati kako ćemo doprinijeti životu kada bilo ko od njih dođe." - Gary Zukav


"I ljeto u zakup, ima sve prekratke datume." - William Shakespeare


"Slavi ljeto. Suncem okupane dane i zvjezdane noći." - Ogrozd Patch


"Ljetna je noć poput savršenstva misli." - Wallance Stevens



"Voljeti i biti voljen znači osjećati sunce s obje strane." - David Viscott


"Umire sunce, suton se sprema, borovi šute, tiho je svo nebo nad nama kao da nema, ljeto je prošlo, odlaziš već..." - Milo Hrnjić


...

Nadam se da vam se sviđaju citati koje sam pronašla, jer ja sam se baš uživila u njih i svaku njihovu notu. Koji vam je najdraži citat? Vidimo se :)

P.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

IDEJE ZA PLANER

ZAŠTO MORAŠ UŽIVATI U LJETU?