PRVI DAN JESENI

Sretan prvi dan jesenii

Danas je 23. rujan, što znači da je danas prvi dan jeseni! Yea... iako nisam ljubiteljica hladnih dana i mrzim kada mi je hladno, svejedno volim jesen. Sve te boje, lišće... Tako da sam vam odlučila ovaj prvi dan jeseni ukrasiti sa predivnim fotografijama sa meni omiljene aplikacije koju posjedujem na mobitelu, a to je WE HEART IT. Ako me pratite već duže vrijeme sigurno znate da ja obožavam tu aplikaciju i sve fotografije sa nje. Obavezno nastavite čitati post zato što vas na kraju očekuju neke informacije vezane za giveaway.
Uživajte u fotografijama...


Nadam se da vam se fotografije sviđaju bar koliko i meni, a ako želite vidjeti još fotografija koje sam uvrstila u svoju WeHeartIt kolekciju kliknite ovdje kako bi posjetili moj profil i pogledali fotografije. Uskoro vas očekuje i novi izgled bloga, ali uskoro, zato što i sami znate razlog... School! Yes.

Okej, na početku posta sam napisala da vas ovdje očekuju neke informacije vezane za giveaway. Pošto je sada jesen i škola je počela, dali želite neke poklone vezane za jesen itd... pišite mi u komentare kakve bi poklone voljeli osvojiti ? A sve o giveawayu vas očekuje sljedeći mjesec u mojim postovima :)
...

I tu je došao kraj ovog posta. Nadam se da vam se fotografije sviđaju.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

IDEJE ZA PLANER

ZAŠTO MORAŠ UŽIVATI U LJETU?