PREPORUKA FILMOVA



Pozdrav svima! Uživate li u početcima jeseni? Meni je ovaj vikend prošao u nekom malom odmaranju od prvih 3 tjedna škole uz predobre filmove. Zato sam danas odlučila napraviti malu preporuku filmova. Nadam se da će vam se svidjeti :)

...



#1 PASSPORT TO PARIS
Film je iz 1999. i prije tjedan dana je bio na tv-u. Kako nisam stigla pogledati do kraja, ostatak filma koji nisam pogledala na tv-u, gledala sam na internetu. Ako volite komedije i uz to još tinejdžerske i romantične, onda je ovo pravi film za vas. Usput ćete moći i upoznati Pariz, svjetsku metropolu. Film mi se jako sviđa i imate sve preporuke.


#2 YOU GET ME
Svi koji ste ljubitelji i fanovi Belle Thorn sigurno će vas oduševiti kada pogledate ovaj triler. Ovo je ujedno neki romantični, a i triler film. U filmu se događa puno ljubavnih dilema, a uz to i ubojstva i razni događaji. U filmu također glume Taylor John Smith, Anna Akana i brojni drugi.


#3 NERVE
Ovo je jedan odličan film i hvala prijateljici što mi ga je preporučila. Radi se o jednoj online igri u kojoj imate dvije opcije; biti promatrač ili igrač. Glumci su odlični, a u njemu glume Emma Roberts, Dave Franco i još mnogo njih.


#4 MONTE CARLO
Ovo je definitivno jedan od mojih omiljenih filmova, doslovno ga obožavam. Do sada sam ga gledala sigurno jedno 5 puta, ako ne i više i svaki puta bi me sve više iznenadio i do sada mi nikada još nije bio dosadan. Glavne uloge imaju jedne od meni najdražih glumica, a to su Selena Gomez, Leighton Meester i Katie Cassidy. Od kada sam pogledala Gossip Girl pogledala sam jednom prilikom i ovaj film i tek sam onda primjetila da Leighton glumi u njemu, ona je ta koja je glumila Blair i koja mi je definitivno najdraža glumica. Uglavnom, radnja filma se na početku odvija u Parizu gdje će se slučajno Grace (Selena) zamjeniti sa plemenitom i bogatom Cordeliom, a prednost joj je ta da doslovno isto izgledaju. 3 prijateljice će tako otići u Monte Carlo gdje će se nezaboravno provesti...


#5 THE LIBRARIAN
Film koji definitivno također obožavam kao i prethodni je film Knjižničar iliti The Librarian. Ovaj film je spoj duhovitih pustolovina, mitskih traganja za povijesnim stvarima. Sve se odvija kada Flynn dobije posao knjižničara koji mora čuvati povijesne stvari kao što su Noina arka, mač zaboden u stijenu, jednoroge itd. u velikoj knjižnici. U svakom djelu filmu će ići u potragu za nekom povijesnom stvari, tako će u prvom djelu filma ići u potragu za oštricom.


#6 FROZEN
Za kraj nešto slatko, a to je animirani crtani film Frozen, odnosno Snježno kraljevstvo. Prije godinu dana sam ga pogledala prvi puta i zaista mi nije žao. Mislila sam kako je dosadan i za malu djecu, ali zaista se puno može naučiti iz takvih filmova. Ako niste pogledali film, odmah pogledajte jer ćete se rastopiti, a kako Olaf kaže "Za neke se ljude vrijedi rastopiti!" i također uživajte u pjesmi "Let it go" iliti "Puštam sve". Iako je tek jesen, a ne zima svejedno pogledajte film :)

...

I došli smo do kraja posta! Nadam se da su vam se filmovi svidjeli i da ćete odvojiti malo vremena i pogledati neki od njih. Vidimo se!

P.

Primjedbe

  1. SUPER POST! NEVJEROJATNO, ALI ODGLEDALA SAM SVE OVE FILMOVE, SUPER PREPORUKE *-*

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

IDEJE ZA PLANER

ZAŠTO MORAŠ UŽIVATI U LJETU?