ŠTO ĆE LJUDI REĆI



Prije nekoliko dana čekala sam tramvaj i stajala pokraj dvije žene, obje su imale možda između 20 i 25 godina. Obje su bile moderno odjevene, našminkane i pile kavu za van. Ono što me začudilo kod njihovog razgovora je to da je jedna rekla drugoj rečenicu koja je u naslovu, a to je "Što će ljudi reći". Ne znam oko čega su pričale i raspravljale, a nije me niti zanimalo.
Cijeli dan sam razmišljala o tome, o toj rečenici i konačno odlučila napisati nešto o tome.

Mislim da ako se ljudi okreću za tobom da je to njihova stvar. Njihova je stvar to što tebe komentiraju, a tvoja je stvar kako će to utjecati na tebe, hoće li te biti briga za ono što će ljudi reći ili neće. Živimo u svijetu kada svatko svakoga komentira, ljubomorno je, svi svakome rade nešto iza leđa. Jednom ćeš se sigurno upitati tko se uopće zanima za tebe. Tako i dolazimo do zaključka da nitko neće brinuti za tebe i brinuti o tome kakav je tvoj stav i razmišljanje te snovi. Svatko gradi svoje snove, svatko ima svoje želje, ali njihovi snovi i želje se ne orijentiraju prema tvom kompasu. Ne orijentiraju se po tebi, tako se niti ti koji čitaš ovo ne bi trebao orijentirati prema drugima.



Možda ćeš se nekada u životu krenuti prilagođavati drugima, samo zato što se oni ne mogu prilagoditi tebi. Ne dopusti da ljudi stvaraju neku tvoju zamišljenu sliku o tebi kada ti kao prava osoba bez njihovih zamišljenih slika stojiš ispred njih i govoriš im nešto a oni ne čuju. Zamisli malo kako bi to bilo da se ljudi oko tebe prilagođavaju tebi, tvojim zanimanjima, interesima i hobijima. Bilo bi predosadno, zar ne? Zato, nije bitno što ljudi misle o tebi jer je to tvoj život i tvoj odabir. Sam krojiš svoj put.

"Što će ljudi reći" je rečenica koja je sigurno u 90% uništila i ubila više snova i želja nego što ih je izgradila. Neka tebi ta rečenica pokuša izgraditi snove, razmisli o tome da nije bitno što će ljudi oko tebe reći. To je njihovo razmišljanje, isto kao što i ti imaš svoje, a ako ga nemaš, molim te izgradi ga. Imaj svoj stav i svoje samopouzdanje jer danas ako to nemaš na Zemlji ćeš biti samo kao mali planet u svemiru kojeg je progutala crna rupa i uništili ga meteori.

Razmislite o tome gdje ste sada i gdje bi mogli biti.


Pišite mi svoja razmišljanja o ovoj temi u komentare, voljela bi ih pročitati!

Primjedbe

  1. Divan post draga, ovaj kraj s crnom rupom i meteorima mi je vrh! Mene je isto nekad briga što će drugi reći, ali onda samu sebe uvjerim da će ljudi pričati što god mi radili pa je onda bolje da radimo ono što stvarno želim. Slažem se da moramo imati svoj stav i svoje snove na kojima ćemo raditi bez obzira što drugi misle o tome☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post,draga. Slazem se u svemu sa tobom.

    Volela bih da bacis oko na moja tri nova posta koji su na blogu.❤
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Rečenica ''Šta će ljudi reći?'' Je večita kočnica i strepnja mnogim ljudima po svim pitanjima. Bilo bi mnogo bolje kada bi svi gledali 'svoja posla', ali ovo je Balkan.. :)

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post koji stvarno tjera na razmišljanje. Toliko smo se sveli na to da svoj život prilagođavamo drugima pazeći šta će ko reći da smo počeli zapostavljati sopstvene željen i potrebe.

    MOJ MALI KUTAK

    OdgovoriIzbriši
  5. Moram da priznam, meni uopšte ne smeta ta čuvena "Šta će ljudi (uglavnom komšije) reći?". To jest, rečenica mi smeta, ali me baš briga ko će šta reći. Ljudi koje briga šta ja radim, ili me vole i poštuju, ili su ljubomorni ili napaćeni idoti koji nemaju sopstveni život. Ja nigde nisam na gubitku. Veoma inspirativan i interesantan post a i tema. Svaka čast.

    My blog: Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
  6. Kao manja sam baš imala problema sa tim,ali što više odrastam shvatiš da je život jedan i da nema potrebe da ne ispunjavamo neke svoje ciljeve,snove jer to drugim ljudima ne paše ili će to prokomentarisati.Najvažnije da se mi osjećamo ispunjenim i sretnim,sebe uvijek na prvo mjesto a druge ljude na druga mjesta.♥


    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš mi je trebao ovakav post, svaka čast, predivno napisano.
    Stvarno tjera na razmišljanje <3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo mi je jedna od najmržih rečenica ikada i baš jer sam odrasla uz tu rečenicu od strane moje mame, nimalo me to ne dotice. Što ti ljudi nemaju nikakvih obaveza u životu je njihov problem. Nikad se ne obazirem na to što mi neko kaže, za većinu porodice sam čudakinja koja nešto piše na internetu, uvijek u svom svijetu, a mene iskreno, da budem prosta, zabole za njihovo mišljenje :')

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  9. Divno si napisala ovaj post i defiitivno cesto cujem da ovu recenicu drugi ljudi izgovarju.Iskreno davno sam prestala razmisljati o tome sta drugi ljudi misle.Vazno je samo sta mi kazu ljudi koji mi znace!

    http://olivanda.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Ulazim na tvoj blog i razmisljam kako mi se cita (i pise) neki ozbiljniji post (ne na tvom blogu nego inace hahah) na neku odredjenu temu i nailazim na ti ovde. Iskreno, uzivala sam citajuci. Stvarno lepo napisan post ❤

    mellowcent.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako interesantna tema, draga Petra! Apelujem da se na istu vise prica jer je zaista neophodno! Svi mi se odricemo mnogo toga, ili ne radimo neke stvari koje bi nas ucinile srecnima samo zato sto s eplasimo da ce nam se drugi smejati ili nas nece podrzati! To je greska, jer je zivot jedan i vreme prebrzo prolazi, da bi smo smo slusali misljenja nama nebitnih ljudi! Odlican post draga.

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  12. Tu famoznu i glupu rečenicu ''Šta će ljudi reći?'', po mom mišljenju koriste samo osobe koje žive u ruralnim sredinama i koje su, tako reći malo zaostale. Toliko mrzim kada mi neko kaže šta će drugi reći? Pa zar je stvarno bitno što će drugi reći, ako se ja dobro osjećam :/ Nažalost, previše se obaziremo na glupe stvari, na koje ne bismo trebali. Odličan post

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  13. I ja isto mislim,koga briga ako ja zelim nesto uradicu to ma sta ko drugi ima da kaze.Prva kazem ljudima da ukoliko zele nesto da urade da treba da urade bez obzira na druge negativne komentare.Zapratila sam tvoj blog jer mi se veoma svidja ovaj post,nadam se da ces i ti moj(p.s predobri su ovi listici sto padaju)��
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

IDEJE ZA PLANER

ZAŠTO MORAŠ UŽIVATI U LJETU?